FreshBlog

V pojištovnictví sa blýská na lepší časy

SAB servis ve spolupráci se dvěma ostřílenými poradci původem ze Slovenska - Peterem Kováčikem a Peterem Štofčíkem - vyvinul srovnávač pojistných podmínek v životním pojištění. Z původně malých ambicí postupně vzešel profesionální nástroj, který tlačí na pojišťovny, aby zlepšovaly vlastní produkty. A díky srovnávači trhu cena poprvé přestává být jediným kritériem při volbě produktu…

Zobrazit celý článek

Digitální revoluce ve financích

Nové technologie zásadně změní svět bankovnictví a finančního poradenství. Blízkou vizi budoucího uspořádání finančního světa přednesl na naší konferenci hlavní host Pavel Kysilka.

Řízení změn

Svět zrychluje a my se potřebujeme stále rychleji měnit s ním. Jak neustrnout na místě a posouvat se? Nad tím se na konferenci věnované tématu digitální revoluce zamýšlel Jiří Falis, hlavní vývojář myDOCKu a manažer změny v SAB servis.

Technologické převraty v historii

Všechny převraty v historii, včetně těch technologických, s sebou přináší nové vítěze. A z původně mocných se stávají poražení. Na konferenci věnované fenoménu digitální revoluce se nad technologickými převraty v historii a jejich dopady zamýšlel Jan Šimek.

Broker Trust jako poradenská firma

Minulý týden jsem si přečetl dva články od pana Knappa, generálního ředitele Broker Trustu. Není mi z článků jasné, jaké má Broker Trust postavení na trhu, kromě toho, že je největší. Z pozice přímé konkurence bych se chtěl dozvědět, kam firma kráčí a jaké má klienty. Jsou jimi přímo poradci nebo poradenské firmy? Jednou totiž pan Knapp mluví o jejich poradcích a jindy o poradenských firmách.

Terakotová armáda

Únor, autobusová zastávka na Budějovické v Praze, ráno. Zaměstnanci bank, telefonního operátora nebo dodavatele energií čekají na autobus, který je doveze do open space kanceláří na Brumlovce. Všichni mlčí, uzavřeni ve svých zónách a v patřičných rozestupech. Jen připitý bezdomovec je v dobrém rozmaru a celou scénu glosuje: „Terakotová armáda, všichni mlčí a jsou připraveni splnit rozkazy.“

Bohatý klient důvěřuje bohatému poradci

Počet českých dolarových milionářů roste, přesto na tuzemském trhu není mnoho privátních bankéřů ani poradců, kteří by dokázali obsloužit affluentní klientelu. Přitom péče o bohatého klienta je velmi zajímavá a obohacující nejenom ve smyslu inkasovaných odměň. Jak se chovají bohatí lidé? A jaký by měl být poradce, který chce bohatým lidem pomáhat se správou jejich finančního majetku?

Naši autoři